طلا دانلود
0

کسب درآمد از تولید محتوا

کسب درآمد از تولید محتوا
بازدید 200

با سلام و خسته نباشید خدمت همه همراهان همیشگی و دوستان عزیز، در این مقاله ما به بررسی کسب درآمد از تولید محتوا توی فضای اینترنت صحبت خواهیم کرد، تا ببینیم چطور میشود به کسب درآمد از تولید محتوا در اینترنت پرداخت.

برای اینکه بتوانیم مطالب را با جزئیات بهتر و دقیقتر بیان کنیم، ما این مقاله رو به چند پارت مختلف تقسیم بندی کردیم، که تا اطلاع ثانوی این مقاله در حال اپدیت و بروز شدن می باشد. و هرچه مطالب ارزشمند تر و بهتری را بتوانیم پیدا کنیم که به درد کسب درآمد از تولید محتوا بخورد رو اضافه و بروزرسانی خواهیم کرد.

1- پارت اول کسب درآمد از تولید محتوا در بستر اینترنت

تولید محتوا چیست و چطور می توانیم از آن کسب درامد کنیم؛

تولید محتوا فرآیند ایجاد محصولات نوشتاری و دیداری برای انتشار است و به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. فرآیند ایجاد محتوا یک سیستم است. اگر سیستم خوبی داشته باشید، محتوای خوبی نیز تولید می‌کنید. درحالی‌که ایجاد یک سیستم دقیق، سازمان‌یافته و شامل مراحل مختلف، ممکن است اتلاف وقت به نظر برسد، اما در آینده به شما اجازه می‌دهد کار خود را در مقیاس گسترده انجام دهید.

سوالاتی که قبل از تولید محتوا باید به آن‌ها پاسخ دهید شامل فهرست زیر است.

  • مخاطبان شما چه می‌خواهند.
  • چه ویژگی در محتوا باعث می‌شود، افراد آن را به اشتراک بگذارند.
  • محتوا چگونه پیام شما را منتقل می‌کند.
  • چگونه محتوا، مخاطب را به سمت اقدام دلخواه سوق می‌دهد. اقدام دلخواه می‌تواند خرید، اشتراک‌گذاری مطلب یا ثبت‌نام در خبرنامه هفتگی باشد.
  • محتوا چگونه اهداف کسب‌وکار، اعم از بهبود رابطه با مشتریان، تبدیل و حفظ مشتریان را محقق می‌کند

دوستان توجه فرمایید برای مشاهده مطالب کاملتر و جامع تر ویدئو بالا رو مشاهده فرمایند، در این ویدئو به تمام سوالات بالا پاسخ کامل رو دادیم.

2- پارت دوم کسب درآمد از تولید محتوا در اینترنت

آشنایی با استراتژی تولید محتوا

یکی از قانون‌های موفقیت، داشتن یک نقشه روشن از مسیر رسیدن به هدف است. چون در این صورت می‌توان از منابع و زمان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. داشتن استراتژی محتوا نیز نقشه‌ای برای رسیدن به موفقیت در دنیای محتوا به شمار می‌رود.

هر اندازه که این نقشه، منسجم‌تر و عمیق‌تر باشد، رسیدن به پیروزی آسان‌تر می‌شود. در این قسمت به سراغ نکته‌هایی مهم در مورد «استراتژی محتوا» می‌رویم، چیستی آن را با هم بررسی می‌کنیم، علت نیاز هر برند به وجود این استراتژی را موشکافی کرده و به معرفی 12 بخش اصلی در سند استراتژی محتوایی دیجیتالینگ می‌پردازیم.

تعریف‌های زیادی برای استراتژی وجود دارند اما به نظر من تعریف «مایکل پورتر» در زمینه استراتژی کسب و کار، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از نظر او استراتژی یعنی: «کاری که دیگران انجام می‌دهند را با منابع کمتری انجام بدهیم. در ضمن، کارهایی را انجام بدهیم که هیچ‌کس به غیر از ما آنها را انجام نمی‌دهد.»

 

دوستان جهت مشاهده مطالب کاملتر برای آشنایی با استراتژی محتوا ویدئو بالا رو تا آخر مشاهده فرمایید.

3- پارت سوم کسب درآمد از تولید محتوا مربوط میشه به فروش محتوایی که تا الان تولید کرده اید؛

فروش محتوا به تمامی فایل‌ها و محتواهایی گفته می‌شود که در سطح وب می‌توان به دیگر کاربران ارائه داد. هر شخصی دوست دارد به عنوان یک نویسنده و فریلنسر تولید محتوای حرفه‌ای اقدام به تولید محتوا کند و سپس آن را در سطح وب به فروش برساند و به نوعی از آن کسب درآمد کند.

اگر بخواهیم چندتا سایتی رو مثال بزنیم که بتوانید با فعالیت در آنها از تولید محتوا کسب درآمد کنید این چند مورد در صدر لیست قرار میگیرند: 1- یوتیوب 2- پارسکدرز 3- آپارات 4- وبسایت های فروشگاهی و وبلاگی 5- کاربلد باسلام و … (البته تعداد سایتهایی که بتوانید به وسیله تولید محتوا از آنها کسب درآمد کنید خیلی زیاده که سعی می کنیم در مقالات بعدی یکی یکی اونها رو بررسی کنیم)

جهت مشاهده توضیحات کافی و لازم و ضروری برای فروش محتوا لطفا ویدئو بالا رو تا آخر و با دقت مشاهده نمایید.

4- پارت چهارم لیست کسب درآمد از تولید محتوا تعلق می گیرد به معرفی 10 نکته کاربری و ویژه جهت کسب درآمد بیشتر و بهتر؛

مروزه بسیاری از افراد با استفاده از روش‌های مختلف درآمدزایی با تولید محتوا نظیر همکاری در فروش، وبلاگ‌نویسی، فروش محصولات و … به درآمدهای بالایی رسیده‌اند. اگر شما نیز علاقه‌مند به کسب درآمد از این روش هستید؛ با مطالعه راهنمای “کسب درآمد از تولید محتوا” قادر شروع درآمدزایی خواهید بود.

با استفاده از تولید محتوا می‌توانید از کارهای خسته‌کننده و فضای خشک اداری فاصله گرفته و از طریق کار در خانه به کسب درآمدهای مناسب بپردازید. برای درآمدزایی از طریق تولید محتوا می‌بایست برنامه مشخص و استراتژی مناسب داشته باشید؛ همچنین انجام این کار نیازمند صرف زمان و حوصله است.

یکی از مزیت‌های اساسی تولید محتوا نسبت به سایر روش‌های کسب درآمد از اینترنت، عدم وجود دردسرهایی نظیر برگشت خوردن کالا، مشکلات پست، شکایت مشتریان و … است.

قبل از پرداختن به انواع روش‌های کسب درآمد از طریق تولید محتوا می‌بایست به عوامل مؤثر در درآمدزایی از طریق این روش بپردازیم. تفاوتی ندارد کدام روش درآمدزایی از تولید محتوا را انتخاب می‌کنید؛ تا هنگامی‌که موارد گفته‌شده در ویدئو پایین را در تولید محتوای خود رعایت نکنید، قادر به کسب درآمد از هیچ‌کدام از روش‌ها نخواهید بود.

همچنین می توانید جهت مشاهده کانال آپاراتی ما اینجا کلیک کنید تا از جدید ترین محتواهای تصویری ما با خبر شوید.

همچنین جهت آشنایی با نحوه فعالیت تیم ما اینجا کلیک کنید: درباره ما

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید