طلا دانلود
0

نقد و بررسی لیوان شور فشاری سینک

بازدید 248

با سلام خدمت دوستان عزیز، در این مقاله قصد داریم محصولی رو معرفی کنیم که میتوانید به وسیله اون شستشوی لیوان و لوازم مثل اون رو خیلی راحت تر از قبل انجام بدید، اسم این محصول لیوان شور فشاری هستش، که وقتی لیوان رو میزارید روی اون و کمی فشار وارد میکنید بهش آب رو با فشار بالا وارد لیوان میکند و اینکار باعث شستشوی دقیق لیوان می شود.

 

 

محصول امروز ما، نسل جدیدی از دستگاه لیوان شور فشاری سینک است. وسیله ای که ویدیوی آن چند وقتی است در شبکه های اجتماعی بسیار وایرال شده و می تواند جز ملزومات مهم یک آشپزخانه باشد.

 

تکنولوژی ساخت لیوان شور فشاری

همه ما می دانیم که قدرت و پیشرفت تکنولوژی در زندگی روزمره ما بسیار تاثیر گذار بوده است. در این بین، خانه و لوازم خانگی نیز دچار تحول عظیمی گشته که در این بین برخی شرکت ها به سهم خود، با روش های مبتکرانه و کم هزینه سعی دارند نقشی در این تحولات و دگرگونی ها داشته باشند.

 

آشپزخانه ها بخش بسیار مهمی از خانه هستند. داشتن یک آشپزخانه شیک، مدرن و بی نقص خواسته ی هر کدام از ماست. در این میان، دغدغه های بسیاری در رابطه با انتخاب و خرید کالاها همچون کارایی آنها، ضرورت خرید، کیفیت و … وجود دارد.

سوالی که قبل از هر خرید، همیشه در ذهن ما وجود دارد این است که آیا خرید یک کالای خاص برای مثال خودکار، ضروری است؟ و اینکه چه مقدار در فراهم کردن آسایش و راحتی ما تاثیرگذار است. در ادامه به بررسی، مقایسه قیمت ها و نحوه خرید لیوان شور سینک، یکی از محصولات محبوب آمازون در سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت.

لیوان شور فشاری سینک

محصول امروز ما یک دستگاه لیوان شور خودکار است که در کنار سینک آشپزخانه ی شما نصب می شود. این لیوان شوی اتوماتیک، فرآیند شستشوی استکان, فنجان, لیوان, و دیگر وسایل استوانه ای را بسیار آسان و سریع می کند. کارکرد این دستگاه به این شکل است که، با فشار خارجی بر روی سطح دستگاه، آب به راحتی با سریع ترین فشار ممکن و بدون هیچ آسیبی از طریق سوراخ های تعبیه شده وارد فضای داخلی لیوان می شود و پس از شستشو، از طریق خروجی بخش پایین تخلیه می گردد. استفاده از این دستگاه لیوان شور ستاره ای، علاوه بر راحتی و لذت بخش بودن تجربه، می تواند از لحاظ زمانی و مالی برای شما بسیار بهینه و سودبر باشد.

این محصول در حال حاضر در سه مدل متفاوت موجود می باشد. تفاوت تمامی این سه آیتم تنها در سایز و کیفیت متریال های استفاده شده در ساخت آنهاست. متریال استفاده شده در ساخت مدل های برند زیبو  استیل ضد زنگ و پلاستیک ABS مقاوم می باشد. استیل ضد زنگ مطابق تصویر، در اسکلت اصلی و بدنه محصول استفاده شده است. در حالی که در آیتم سوم یعنی محصول بدون برند، الیاژ استفاده شده تنها پلاستیک است و به همین دلیل جزء مدل های اقتصادی لیوان شور است.

نصب این محصول ابتدا به نوع اتصالات شما بستگی دارد. اما بطور خلاصه، فرآیند نصب این محصول تنها نیازمند مهارت فنی ابتدایی می باشد که در ادامه بصورت خلاصه توضیح داده شده است.

قبل از نصب، جهت جایگذاری دستگاه، یک سوراخ به قطر ۲ سانتی متر بر روی سطح مورد نظر ایجاد کنید.
پس از قرار دادن لیوان شور در حفره تعبیه شده، به کمک شلنگ رابط پیسوار و یک اتصال سه راهی، دستگاه را به لوله اصلی زیر سینک وصل کنید.
توجه داشته باشید، لوازم نام برده شده به صورت پیش فرض و طبق استاندارد اتصالات سینک های موجود است. در صورت مشاهده هر گونه نشتی و مشکل در عملکرد، اتصالات را مجددا بررسی کنید.

آموزش نصب لیوان شور فشاری و نحوا استفاده از آن:

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید